Wróć   Forum Psiakość – uroki życia z psem > Przeszukaj forum

Pokaż wyniki 1 do 25 z 500
Wyszukiwanie trwało 0.19 sekund(y).
Szukaj: Posty napisane przez: cavallo
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 01-04-2014, 00:45
Odpowiedzi: 5 687
Odwiedzin: 374 786
Zamieszczone przez cavallo
Looniaku Kochany, bardzo, bardzo dziekuje za...

Looniaku Kochany, bardzo, bardzo dziekuje za zyczenia :calus:
Forum: Hyde Park 17-07-2013, 12:24
Odpowiedzi: 4 449
Odwiedzin: 1 091 490
Zamieszczone przez cavallo
Cosiu, kawusia dla Ciebie :forum: Milego...

Cosiu, kawusia dla Ciebie :forum:

Milego dnia :bosko::sunny:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 17-07-2013, 00:30
Odpowiedzi: 9 937
Odwiedzin: 665 772
Zamieszczone przez cavallo
dokladnie, doskonale sie maskuje :devil:

dokladnie, doskonale sie maskuje :devil:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 17-07-2013, 00:24
Odpowiedzi: 2 736
Odwiedzin: 279 841
Zamieszczone przez cavallo
Jak na pierwszym spacerze biedne psiatko spotkala...

Jak na pierwszym spacerze biedne psiatko spotkala taka przygoda, to nie wiem, czy beda jej sie podobac spacerki :hmm:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 17-07-2013, 00:22
Odpowiedzi: 2 467
Odwiedzin: 436 073
Zamieszczone przez cavallo
Chcialam Ci goldenka przyniesc, ale sama go...

Chcialam Ci goldenka przyniesc, ale sama go znalazlas ;)

:kiss1:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 17-07-2013, 00:19
Odpowiedzi: 1 364
Odwiedzin: 643 020
Zamieszczone przez cavallo
Gosiaku, przepiekne zdjecia :czesc: ...

Gosiaku, przepiekne zdjecia :czesc:
Zachwycajacy jest ten blekit wody i nieba :bosko:
Ciesze sie ogromnie, ze Axio jest w tak dobrej formie ;)
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 17-07-2013, 00:15
Odpowiedzi: 1 671
Odwiedzin: 422 847
Zamieszczone przez cavallo
A kiedy jakies zdjecie w Twoich kuchenek,...

A kiedy jakies zdjecie w Twoich kuchenek, zmywarek i innych takich zobaczymy...? 8)
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 17-07-2013, 00:12
Odpowiedzi: 2 264
Odwiedzin: 174 392
Zamieszczone przez cavallo
...i tak nas bez zdjec zostawily?:nunu:

...i tak nas bez zdjec zostawily?:nunu:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 05-07-2013, 23:49
Odpowiedzi: 1 671
Odwiedzin: 422 847
Zamieszczone przez cavallo
A dziekuje za zaproszenie i nie mowie, ze nie,...

A dziekuje za zaproszenie i nie mowie, ze nie, tylko troche to potrwa, bo teraz mam naprawde daleko :mrgreen:

Gratuluje :kciuki:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:59
Odpowiedzi: 2 736
Odwiedzin: 279 841
Zamieszczone przez cavallo
Zadziorku gratuluje z calego serca :bosko:...

Zadziorku gratuluje z calego serca :bosko: Przeslodka ta Twoja kruszyna :bosko:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:40
Odpowiedzi: 5 364
Odwiedzin: 294 948
Zamieszczone przez cavallo
Co tam ciekawego "w miesnym"? :devil:

Co tam ciekawego "w miesnym"? :devil:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:38
Odpowiedzi: 1 671
Odwiedzin: 422 847
Zamieszczone przez cavallo
A jak juz skonczysz z tymi kafelkami, pralkami i...

A jak juz skonczysz z tymi kafelkami, pralkami i lodowkami, to pokazesz efekt koncowy? :hehe:

A tak w ogole to :kiss1:

i jeszcze :piwko:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:35
Odpowiedzi: 6 755
Odwiedzin: 588 469
Zamieszczone przez cavallo
Jeszcze nie zdazylam pogratulowac :bosko: ...

Jeszcze nie zdazylam pogratulowac :bosko:
Sliczna jest Twoja suczynka :kciuki:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:33
Odpowiedzi: 2 593
Odwiedzin: 484 097
Zamieszczone przez cavallo
Trzymam kciuki za nowa prace ;) :kciuki:

Trzymam kciuki za nowa prace ;) :kciuki:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:33
Odpowiedzi: 2 467
Odwiedzin: 436 073
Zamieszczone przez cavallo
Przyszlam pomachac nieco Pani Kasio :czesc:...

Przyszlam pomachac nieco Pani Kasio :czesc: :czesc: :czesc:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 04-07-2013, 22:24
Odpowiedzi: 1 364
Odwiedzin: 643 020
Zamieszczone przez cavallo
Czekam na Twoje zdjecia Gosiaku :bosko: ...

Czekam na Twoje zdjecia Gosiaku :bosko:

:czesc:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 12-04-2013, 21:16
Odpowiedzi: 6 755
Odwiedzin: 588 469
Zamieszczone przez cavallo
Kasiula, nawet sie nie zastanawiaj, tylko bierz...

Kasiula, nawet sie nie zastanawiaj, tylko bierz :hehe: Cudny jest :bosko:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 12-04-2013, 21:15
Odpowiedzi: 5 058
Odwiedzin: 271 989
Zamieszczone przez cavallo
No wreszcie Weki i inne takie...

No wreszcie Weki i inne takie :bosko::bosko::bosko:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 12-04-2013, 21:11
Odpowiedzi: 2 467
Odwiedzin: 436 073
Zamieszczone przez cavallo
Mam dla Ciebie dobra wiadomosc Kasiula, dzisiaj...

Mam dla Ciebie dobra wiadomosc Kasiula, dzisiaj jest piatek :devil: Jutro nie musisz isc do pracy :devil:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 12-04-2013, 21:09
Odpowiedzi: 5 687
Odwiedzin: 374 786
Zamieszczone przez cavallo
Blowku, nawieksza popularnoscia cieszy sie...

Blowku, nawieksza popularnoscia cieszy sie makaran (to wiadomo nie od dzis) i je sie go ze wszystkim, ksztalt ma tez duze znaczenie, tzn. krotki je sie z innymi sosami, a dlugi z innymi. No i oliwa...
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 09-04-2013, 16:37
Odpowiedzi: 2 467
Odwiedzin: 436 073
Zamieszczone przez cavallo
Dzien dobry Pani Kasio :bosko: Czy zima sie juz...

Dzien dobry Pani Kasio :bosko: Czy zima sie juz skonczyla? :chytrus:
Przychodze tu, czytam, ale nic do tej pory napisac nie moglam....ogromnie mi przykro i smutno...
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 09-04-2013, 16:32
Odpowiedzi: 2 264
Odwiedzin: 174 392
Zamieszczone przez cavallo
Moze jakies nowe zdjecia Ksiezniczki z zakwasami?...

Moze jakies nowe zdjecia Ksiezniczki z zakwasami? :noico:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 09-04-2013, 16:30
Odpowiedzi: 5 687
Odwiedzin: 374 786
Zamieszczone przez cavallo
Blowku, ano wywialo mnie do cieplych krajow...

Blowku, ano wywialo mnie do cieplych krajow :bosko:
Wlosi sa przesympatyczni i bardzo uprzejmi. Nawet w urzedach wszyscy sa mili :devil: Musialam pare spraw zalatwic i wszyscy byli bardzo pomocni i...
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 08-04-2013, 23:03
Odpowiedzi: 1 671
Odwiedzin: 422 847
Zamieszczone przez cavallo
Fajna mialas wycieczke :kciuki: A jak sie ma...

Fajna mialas wycieczke :kciuki:
A jak sie ma koteczka i rudzielce? Moze jakies nowe fotki :hehe:

:czesc:
Forum: Ilustrowane pogaduszki – Galeria 08-04-2013, 23:01
Odpowiedzi: 2 593
Odwiedzin: 484 097
Zamieszczone przez cavallo
Pozdrowienia dla Irokezow :czesc:

Pozdrowienia dla Irokezow :czesc:
Pokaż wyniki 1 do 25 z 500

 
Skocz do forum

.

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:52.


Powered by: vBulletin Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.